کیم بوم


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

 

 

خب دیگه خیلی عکس از کیم بوم گذاشتم....نظر یادتون نره

بابای


نظرات شما عزیزان:

گيگيلي خانوم 
ساعت19:40---14 خرداد 1391

سيلام عكسها خيلي ناژژژژن وب باحالي داري دوست دارم باهم تبادل لينك كنيم خوشحال ميشم به وبم سر بزني

لینک شدی گلم



natasha
ساعت9:39---2 خرداد 1391
torokhoda!june harki dus dari bezar aksaye kim bomo kopy konam!torokhodaaaaaaaa!akhe chera nemizari kopishun konim?kheili khodkhahi!be manam sar bezan ghazal jun!bia tabadole link konim!faghat torokhoda bezar aksaye kim bomo kopy konam!vagarna degh mikonammmmmmmmm

hmsh
ساعت9:48---21 اسفند 1390
بذار کپی کنم دیگه وگرنه گریه میکنما هههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههه بد جنس
پاسخ:اوخی........گریه نکن دیگه......آخه نمیشه برش داشت.....ببخشید گلم.......ایمیلتو بده.......آدرس وبلاگتو که نمیدی


sania
ساعت10:55---12 اسفند 1390
من گریه کردم؟!؟!!!!!!!

عجبا...حرف میزاره تو دهن آدم..

حالا که اینکارو کردی از این به بعد هرکاری که تو کردی منم میکنم....

هههههههههههههه

خوبه؟!


پاسخ:په نه په عمم گریه کرد........تو آپ بکن....مثل منم کردی مشکلی نیست


مهسا
ساعت20:19---11 اسفند 1390

سيلوممممممم ميسسسسي عالي بود

میسی که اومدی....خواهش 



sania
ساعت17:30---11 اسفند 1390

میسی سیسی جووووووووووووووووووووونم.
عشیییییییییییییییییییییییییی یییششششششششششششششششششم...خیلی خشملهههههه.
میسی میسی میسی

خواهش میکنم سیسی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ پنج شنبه 11 اسفند 1390برچسب:,سـاعت 15:46 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.